شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۹ بازديد
۰ ۰

معایب گاز صفحه ای کن [ پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن ]

 

برند کن یک برند موفق در زمینه تولید گاز های صفحه ، اجاق گاز ، اجاق گاز طرح فر ، اون توستر و… می باشد . این برند موفق در کشور ایران و در سال 1362 تاسیس شد ، البته در ابتدا برند کن تنها هود آشپزخانه تولید می کرد که در ادامه فعالیت خود به علت نظرات مثبت خریداران محصولات آشپزخانه دیگر از جمله اجاق گاز تولید کرد که با پیشرفت تکنولوژی امروزه شما گاز های صفحه ای برند کن را مشاهده می کنید . به علت فروش بالای گاز های صفحه ای برند کن بسیاری از افراد قبل از خرید گاز صفحه ای به سراغ بررسی معایب گاز صفحه ای کن می روند به همین علت ما قصد داریم برند کن و محصولات برند کن را بررسی کنیم و به شما بگوییم که آیا برند کن میتواند یک برند مطمئن در زمینه تولید لوازم آشپز خانه باشد یا نه .

امروزه برند کن در کنار مارک های داتیس ، استیل البرز ، اخوان ، آلتون و… جزو محبوب ترین برند های ایرانی در زمینه تولید لوازم آشپزخانه قرار دارند که برند کن به علت تاریخچه طولانی تر طرفداران زیادی به دست آورده است . در این مقاله قصد داریم گاز های صفحه ای برند کن را با هم بررسی کنیم و به شما بگوییم گاز های صفحه ای کن دارای چه معایب و چه مزایایی می باشند . پیشنهاد می دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اگر سوال یا نظری در رابطه با گاز های صفحه ای کن دارید می توانید در انتهای این مقاله با ما در میان بگذارید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند . همچنین ما مقالاتی در رابطه با گاز رومیزی کن خوبه آماده کرده ایم که پیشنهاد می دهیم آن را هم مطالعه کنید .

معایب گاز صفحه ای کن

دقت داشته باشید بررسی معایب یکی از مهم ترین مراحل قبل از خرید گاز صفحه ای می باشد که در ادامه قصد داریم به شما معایب گاز صفحه ای کن را شرح دهیم ، پیشنهاد می دهیم تا ادامه این مقاله همراه ما باشید .

  • لک شدن سریع بعد از پختن غذا
  • کیفیت نسبتا پایین فندک گاز صفحه ای کن
  • داغ کردن خیلی زیاد پیچ های گاز
  • خدمات پس از فروش نسبتا ضعیف

دقت داشته باشید به علت اینکه برند کن یکی از بهترین برند های لوازم آشپزخانه می باشد ، در تولید گاز های صفحه ای از بهترین تجهیزات استفاده می کند به همین دلیل افراد خیلی کمی از محصولات برند کن ناراضی هستند.

https://urlis.net/gibuc5y4

پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن

بعد از بررسی معایب گاز صفحه ای کن اکنون قصد داریم به شما پرفروش ترین اجاق گاز رومیزی کن را شرح دهیم تا اگر قصد خرید گاز های صفحه ای کن را دارید بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید .

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG – 8507

یکی از پرفروش ترین گاز صفحه ای کن که افراد زیادی از آن استفاده کردند و راضی بودند اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG – 8507 می باشد . این مدل 5 شعله ای جزو بهترین اجاق گاز شیشه ای ایرانی قرار دارد و نسبت به اجاق گاز های محبوب بازار مصرف برق کمتری دارد . پیشنهاد می دهیم اگر به دنبال اجاق گاز صفحه ای سیاه رنگ هستید این مدل را خریداری کنید چرا که نسبت به کارایی و مصرف انرژی دارای ظاهر زیبایی می باشد و انتخاب مدل IG – 8507 برای آشپزخانه شما می تواند ظاهر آشپزخانه شما را زیباتر کند .

قیمت این مدل در شهریور ماه سال 1402 بین بازه 6 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان می باشد .

 

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502

اگر شما به دنبال اجاق گاز صفحه ای از جنس استیل و با کیفیت بالا هستید ، پیشنهاد می دهیم اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502 را خریداری کنید . دقت داشته باشید این مدل نسبت به سایر اجاق گاز های بازار انرژی برق زیادی مصرف می کند که این موضوضع یکی از معایب گاز صفحه ای کن می باشد . البته دقت داشته باشید این نوع گاز صفحه ای دارای فندک اتوماتیک می باشد و شما می توانید با گارانتی 24 ماهه این برند را خریداری و استفاده کنید . با توجه به اینکه مدل IS 9502 جزو مدل های پر فروش بازار می باشد ، افراد زیادی از این مدل راضی هستند و پیشنهاد خرید آن را میدهند .

قیمت اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502 در شهریور ماه سال 1402 بین بازه 7 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان می باشد .

https://chiyab.ir/

اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 523S

بسیاری از افراد قصد خرید اجاق گاز با کیفیت و لاکچری دارند به همین دلیل به سراغ محصولات خارجی می روند ، اما باید به شما بگوییم برند کن به تازگی اجاق گازی وارد بازار کرده است که ظاهر شیک و قیمت نسبتا بالایی دارد تا اگر شما به دنبال اجاق گازی با کیفیت بالا و لاکچری مانند اجاق گاز های خارجی هستید بتوانید اجاق گاز صفحه ای استیل کن مدل 523S را خریداری کنید . این مدل در ابعاد ۵۱ × ۸۹ سانتی‌متر تولید می شود و شما می توانید با توجه به ابعاد آشپزخانه خود این مدل را خریداری کنید .

قیمت این محصول در شهریور ماه سال 1402 بین بازه 9 تا 10 میلیون تومان قرار دارد .

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.chiyab.ir/

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fchiyab.ir/

۱۱ بازديد
۰ ۰

 

اگر شما جزو  دانش آموزان سال دوازدهم ، یازدهم ، دهم یا  جزو فارغ التحصیلانی باشید که قصد کنکور مجدد دارند همگی یک دغدغه مشترک دارید به اسم کنکور !

آزمونی که خیلی ها از آن  به عنوان سرنوشت ساز ترین آزمون زندگی یک فرد یاد می کنند.

از سال گذشته با تغییراتی که بر کنکور اعمال شد و تاثیر امتحانات نهایی که در کنکور سراسری قطعی شد ، برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات نهایی نیز به یکی از اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان متوسطه دوم تبدیل شد .

 

اما آیا این مسیر واقعا تا چه حد ترسناک است ؟ مسیر کنکور برای دانش آموزانی که ندانند دقیقا باید چه کنند ، چه چیز بخوانند، چطور بخوانند و از چه منابعی بخوانند و ... واقعا عذاب آور است .

 

در چنین شرایطی مسلما بهترین تصمیم داشتن یک مشاور کاربلد است .

مشاوری که تمام تصویر مسیر را به درستی برای شما ترسیم کند و براساس وضعیت درسی شما برنامه ریزی هر چه بهتری را برای شما انجام دهد.

وجود یک مشاور با تجربه می‌تواند این مسیر را تبدیل به یک دوران خاطره انگیز در زندگی شما تبدیل کند که سال ها بعد از آن با خاطره ای خوب یاد کنید .

 

 

ما در تیم مشاوره ای نوتروفیل https://notruphil.com/ جمعی از رتبه برتر های کنکور های سال های گذشته رشته های مختلف را برای شما گرد هم آورده ایم تا بتوانیم در این سال مهم در کنار شما باشیم .

 

تیم مشاوره کنکور نوتروفیل با سابقه ای درخشان در سال های اخیر که تعداد بالای قبولی های این تیم به خودی خود موید این قضیه هست ، سعی بر آن کرده تا با استفاده از مشاورین مجرب شرایط و خدماتی ایده آل را در زمینه مشاوره کنکور فراهم کند ، که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم

خودتان مشاورتان را انتخاب کنید !

 

شما با ورود به سایت نوتروفیل بعد از مشاهده ویژگی ها و پروفایل های مشاورین تیم ما ، می‌توانید با به دست آوردن اطلاعات  درباره مشاورین تیم، خود اقدام به انتخاب مشاور مورد نظر کنید .

در این شرایط شما با میتوانید خودتان مشاور شخصی تان را از بین بیش از ۳۰۰ مشاور رتبه برتر انتخاب کنید .

 

 

طرح های مشاوره ای به انتخاب شما !

 

ما در تیم ۳ طرح مشاوره ای مختلف نوتروجامپ ، نوتروفلای و نوتروجت برای دانش آموزان ساختیم که بر حسب شرایط هر کدام را که خودتان بخواهید میتوانید انتخاب کنید .

 

 

عملکرد شما کاملا تحت نظارت است !

 

مشاورین تیم مشاوره کنکور نوتروفیل هر شب به دقت گزارش کار های  شما را بررسی خواهند کرد و سپس گزارش های شما را درنهایت با تحلیل کارنامه ی آزمون های شما مقایسه خواهند کرد تا با ارائه راهکار های مناسب سطح درسی شما افزایش پیدا کند و در نهایت در این رقابت نفس گیر از رقیبان خود پیشی بگیرید .

 

هر سوالی داشتی با مشاورت در میان بگذار!

 

مشاورین تیم نوتروفیل قرار نیست همچون یک گروهبان باشند!

مشاورین بهترین دوست و همراه شما در مسیر کنکور هستند و بدون اینکه از بابت مسئله ای نگران باشید میتوانید تمامی سوالات درسی و مشاوره ای خود را با مشاور در میان گذاشته و در صورت تمایل مشکلات شخصی تان را نیز با مشاور در میان بگذارید .

 

 

 

هر هفته آزمون بده !

 

شما با شرکت در طرح های نوتروجت یا نوتروفلای با آزمون میتوانید هر هفته در یک آزمون آنلاین شرکت کنید .

بدون شک مطالعه کردن‌ بدون آزمون دادن نتیجه خاصی را در پی ندارد ،البته شاید بتوان با  این روش در امتحانات مدرسه نمره خوبی کسب کرد ولی موفقیت در کنکور بدون آزمون دادن بعید به نظر می رسد .

آزمون به شما کمک می‌کند تا سطح درسی خود را بالا برده و مهارت های مدیریت جلسه آزمون را نیز در خود تقویت کنید .

 

 

برنامه ها رو در سایت دریافت کن ، گزارش ها رو در سایت ارائه بده !

 

در تیم نوتروفیل برای اولین بار در کشور با روش قدیمی ارائه برنامه دهی خداحافظی شده است و همه چیز برای راحتی هر چه بیشتر دانش آموز و البته افزایش کیفیت برنامه دهی که کاملا شخصی سازی شده باشد در سایت اختصاصی نوتروفیل انجام می‌شود.

منبع : نوتروفیل

۱۱ بازديد
۰ ۰

آموزش ماساژ صورت در خانه! باید‌ها و نباید‌های ماساژ صورت برای جوانسازی پوست

 

ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون در بافت چهره شما می‌شود. در نتیجه پوست روشن‌تر و جوان‌تر می‌شود. ماساژ صورت باعث افزایش و تقویت پوست، کاهش پوسته شدن و چین و چروک صورت می‌شود. پوستتان را یک بار در روز، صبح یا شب قبل از خواب، ماساژ دهید.

ماساژ صورت چقدر تاثیر دارد؟

 

ماساژ صورت نوعی ورزش برای عضلات صورت است که کمک می‌کند تا گردش خون در صورت بهتر جریان پیدا کند. در نتیجه اکسیژن رسانی به سلول‌های پوست بیشتر می‌شود و مواد غذایی هم به اندازه کافی به سلول‌ها می‌رسد که نتیجه نهایی روشن‌تر شدن رنگ پوست و افزایش طراوت و شادابی آن است.

 

با ماساژ دادن، عضلات سفتی خود را حفظ می‌کنند و شل و افتاده نمی‌شوند. علاوه بر تاثیراتی که ماساژ دادن بر روی شادابی و طراوت پوست دارد، می‌تواند باعث افزایش آرامش و رفع تنش‌های عصبی در فرد شود و برای درمان سر درد هم مفید است.

آموزش ماساژ صورت

 

هزاران سال است که مردم در سراسر جهان، مزایای بهداشتی ماساژ را به رسمیت شناخته‌اند. ماساژ، نوعی مکمل و جایگزین پزشکی، در کنار درمان‌های استاندارد پزشکی مانند درمان سرطان است. ماساژ مزایای زیادی دارد؛ از جمله موجب از بین رفتن استرس، مدیریت درد و تقویت ایمنی می‌شود.

 

ماساژِ صورت نه‌تنها همه این مزایا را در یک منطقه به¬خصوص از بدن دارد بلکه باعث جوانه‌زنی و تغذیه پوست نیز می‌شود. البته نباید فراموش کرد که محدودیت‌هایی نیز برای ماساژ صورت وجود دارد که باید آن‌ها را مدنظر داشت.

https://0rz.tw/psO2v

توجه داشته باشید در صورت بروز بیماری‌های عفونی به هیچ عنوان نباید از ماساژ صورت استفاده کرد!

 

در آموزش ماساژ صورت نباید از قلم انداخت که طیف وسیعی از بیماری‌های عفونی روی صورت ظاهر می‌شود که از جمله آن‌ها تبخال‌های اطراف لب، عفونت قارچی و زونا(هرپس زوستر) است. زونا به‌خصوص برای افرادی که هنوز آبله مرغان نگرفته‌اند مسری است.

 

با این حال، انتقال ویروس به آن فرد، منجر به آبله مرغان می‌شود نه زونا. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به روشنی هشدار می‌دهند که ویروس هرپس زوستر می‌تواند از فردی به فرد دیگر منتقل شود. اگر این بیماری به اطراف چشم برسد ممکن است منجر به ایجاد تورم ویروسی شود.

قبل از ماساژ صورت چه اقداماتی باید انجام داد؟

 

ابتدا باید صورت خود را از آرایش پاک کنید و آن را کاملا تمیز بشویید و اجازه دهید خشک شود یا اگر عجله دارید با حوله خشک نمایید. سپس دستان خود را تمیز بشویید و خشک نمایید.

 

می‌توانید فقط با دست صورتتان را ماساژ دهید یا اینکه همزمان با ماساژ صورت از یک روغن یا سرم هم استفاده نمایید. اگر قصد دارید صورتتان را با کرم یا روغن خاصی ماساژ دهید بهتر است قبل از ماساژ کمی بخور دهید تا منافذ پوستتان بازتر شود و ماده مورد نظر بیشتر جذب پوست شما شود.

 

می‌توانید برای ماساژ صورت خود از دستانتان کمک بگیرید یا اینکه از ماساژورها استفاده نمایید. انواع مختلفی از ماساژورهای مخصوص صورت در بازار موجود است.

وسایل مورد نیاز ماساژ صورت

 

    یک عدد کاسه متوسط

    آب سرد

    ژل شستشوی صورت

    اسکراب

    پنبه

    تونر

    کرم ماساژ

    کرم دور چشم

    مرطوب کننده پوست

    اسفنج

    ماسک صورت

https://entrance-exam.net/forum/members/amyjohn10.html

https://cemar.edu.pe/perfil/AmyJohn10/ajustes/informacion/

https://www.bls.gov/bls/exit_BLS.htm?url=https://www.donyayeharaj.ir/

https://ifa.edu.pe/forums/users/AmyJohn10/

https://vspmscop.edu.in/LRM/profile/amyjohn10/

https://manja.tunasukm.edu.my/profile/amyjohn10/

http://genomicdata.hacettepe.edu.tr:3000/AmyJohn10

https://etwinningonline.eba.gov.tr/author/amyjohn10/

https://forum.phanphoi.edu.vn/members/amy-john.184437/

https://tapchivatuyentap.tlu.edu.vn/Activity-Feed/My-Profile/UserId/17051

۱۴ بازديد
۰ ۰

دلایل موفقیت و رشد بیت کوین

یک لیست مختصر از دلایل موفقیت و رشد بیت کوین شامل موارد زیر است:

 

بیت کوین و دلار دیجیتال

 

    قابل پیش بینی بودن عرضه این ارز و محدود بودن کل عرضه (21 میلیون سکه) آن را به یک دارایی سرمایه گذاری کمیاب تبدیل کرده است

    معماری نسبتاً غیرمتمرکز، به حداقل رساندن ازوم اعتماد به واسطه هایی مانند بانک و

    انعطاف پذیری فنی (آپ تایم)

    مقاومت در برابر سانسور و حفاظت از حریم خصوصی

    کارآمد، هزینه نسبتاً کم و مفید بودن برای انواع خاصی از پرداخت ها

    افزایش قیمت و سودده بودن سرمایه گذاری روی بیت کوین

 

اینکه کدام یک از ویژگی های بیت کوین به طرح نهایی دلار دیجیتال آمریکا راه پیدا می کند، موضوع قابل توجهی است و موضوعی است که ما در بخش دوم این مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

https://shorturl.at/fiqv7

آنچه با اطمینان می توان پیش بینی کرد این است که بعید است بسیاری از مشخصات طراحی بیت کوین در دلار دیجیتال آمریکا کپی و جایگذاری شود. به عنوان مثال، برخی به شدت احساس می کنند که یک دلار دیجیتال آمریکا از یک جنبه بسیار مهم باید به بیت کوین شباهت داشته باشد – به عنوان یک ارز به نام حامل (بینام) – درصورتی که در مقابل این ویژگی مقاومت قابل توجهی نیز وجود دارد. (دلار دیجیتال ایالات متحده به عنوان ابزار حامل مفهومی است که ما در بخش بعدی در زیر به آن برمی گردیم)

 

به طور کلی، همپوشانی محدود مشخصات فنی و سایر عوامل (به عنوان مثال وضعیت دلار آمریکا به عنوان پول قانونی) مشخص نیست که تا ه حد رقابت مستقیم بین دلار دیجیتال آمریکا و بیت کوین وجود خواهد داشت.

 

اگرچه دیگر توجه نکردن به موفقیت خارق العاده بیت کوین نمی تواند معتبر باشد، با این حال اکثریت قریب به اتفاق مردم هنوز (کاملاً قابل درک است) هنوز از بیت کوین استفاده نمی کنند و این حداقل تا حدی به این دلیل است که آن ‍ها ارز رمزنگاری شده را گیج کننده و پیچیده می دانند.

 

در واقع، روشی که امروزه بیت کوین به طور عمده مورد استفاده قرار می گیرد (کمتر به عنوان ارز برای پرداخت ها و بیشتر به عنوان دارایی کمیاب که اغلب با طلا مقایسه می شود) باعث شده برخی از جمله مارک کارنی، رئیس سابق بانک انگلیس، اظهار کنند که بیت کوین به اشتباه به عنوان واحد پول رمزنگاری شده شناخته شده است و این نام گذاری می تواند گمراه کننده باشد. کارنی و دیگران معتقدند به جای برچسب “ارز رمزپایه” طبقه بندی دقیق تر برای بیت کوین دارایی رمزنگاری شده است.

 

علاوه بر طبقه بندی متناقض آن، سردرگمی پیرامون ارزهای رمزنگاری شده تا حدودی به دلیل پیچیدگی بسیاری از فناوری های پیشرفته است که ارزهای رمزپایه به کار می گیرند. از جمله این فناوری ها میتوان به رمزنگاری، تئوری بازی های اقتصادی و … اشاره کرد. اصطلاحات جدید (فناوری بلاکچین) و توضیحات سطحی نیز احتمالاً کمکی نخواهند کرد.

 

اما بدون شک بزرگترین دلیل اینکه بسیاری ارز رمزنگاری شده را بسیار گیج کننده می دانند این است که به پول مربوط می شود.

درک ارزهای دیجیتال مانند دلار دیجیتال آمریکا اساساً بدون درک اولیه اینکه پول چگونه به وجود آمده است غیرممکن است

http://clients1.google.ba/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.kh/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.dz/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.mt/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.jo/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.ge/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.qa/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.as/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://google.com.kw/url?q=http%3A%2F%2Fwww.controlmgt.ir

http://clients1.google.iq/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.wikivand.ir/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.bs/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.ci/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.kg/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.sn/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.bi/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.mn/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.az/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://clients1.google.cm/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

۱۰ بازديد
۰ ۰

رژیم فستینگ چیست و چه عوارضی دارد؟

 

 

 

رژیم فستینگ یا روزه‌داری متناوب، یک الگوی غذایی است که در آن دوره‌های منظم روزه‌داری با دوره‌های تغذیه متناوب می‌شود. در این رژیم، هیچ محدودیتی در مورد نوع غذاهای مجاز وجود ندارد و تنها زمان غذا خوردن مهم است.

 

رژیم فستینگ در سال‌های اخیر به‌دلیل ادعاهای متعددی در مورد فواید آن، به‌ویژه در زمینه کاهش وزن و بهبود سلامت، به‌طور فزاینده‌ای موردتوجه قرار گرفته است. بااین‌حال، این رژیم نیز مانند هر رژیم غذایی دیگری، دارای عوارض جانبی بالقوه‌ای است که باید در نظر گرفته شود.

 

در این مقاله، به بررسی رژیم فستینگ، مزایا و معایب آن، و عوارض جانبی احتمالی آن خواهیم پرداخت.

 

انواع رژیم فستینگ

 

رژیم فستینگ انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

 

 رژیم فستینگ 16:8: در این رژیم، فرد به‌مدت 16 ساعت از شبانه‌روز روزه می‌گیرد و در 8 ساعت باقی‌مانده می‌تواند غذا بخورد.

 رژیم فستینگ 5:2: در این رژیم، فرد به‌مدت 5 روز از هفته به‌طور عادی غذا می‌خورد و در 2 روز باقی‌مانده تنها 500 تا 600 کالری مصرف می‌کند.

 رژیم فستینگ یک روز در میان: در این رژیم، فرد یک روز در میان روزه می‌گیرد و در روز دیگر به‌طور عادی غذا می‌خورد.

 

فواید رژیم فستینگ

 

بر اساس مطالعات انجام‌شده، رژیم فستینگ می‌تواند فواید متعددی برای سلامتی داشته باشد، از جمله:

 

 کاهش وزن و چربی بدن: رژیم فستینگ می‌تواند به کاهش وزن و چربی بدن کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند منجر به کاهش وزن بیشتری نسبت به رژیم‌های غذایی سنتی شود.

 بهبود سلامت قلب: رژیم فستینگ می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند سطح کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد و سطح کلسترول HDL (خوب) را افزایش دهد.

 کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2: رژیم فستینگ می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند حساسیت به انسولین را بهبود بخشد و سطح قند خون را کاهش دهد.

 بهبود سلامت مغز: رژیم فستینگ می‌تواند به بهبود سلامت مغز کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که رژیم فستینگ می‌تواند به کاهش التهاب مغز و بهبود عملکرد شناختی کمک کند.

 

عوارض جانبی رژیم فستینگ

 

رژیم فستینگ نیز مانند هر رژیم غذایی دیگری، دارای عوارض جانبی بالقوه‌ای است، از جمله:

 

 گرسنگی: گرسنگی یکی از شایع‌ترین عوارض جانبی رژیم فستینگ است.

 سردرد: سردرد نیز یکی از عوارض جانبی شایع رژیم فستینگ است.

 خستگی: خستگی نیز یکی از عوارض جانبی شایع رژیم فستینگ است.

 تغییرات خلق و خو: تغییرات خلق و خو نیز یکی از عوارض جانبی شایع رژیم فستینگ است.

 اختلالات گوارشی: اختلالات گوارشی مانند نفخ، یبوست و اسهال نیز از عوارض جانبی احتمالی رژیم فستینگ هستند.

 

موارد منع مصرف رژیم فستینگ

 

رژیم فستینگ برای همه افراد مناسب نیست و در برخی موارد می‌تواند خطرناک باشد. برخی از افراد که نباید از رژیم فستینگ استفاده کنند عبارتند از:

 

 افراد زیر 18 سال

 زنان باردار یا شیرده

 افراد مبتلا به بیماری‌های زیر:

     دیابت نوع 1

     بیماری قلبی

     بیماری کلیوی

     بیماری کبد

     اختلالات خوردن

 

نتیجه‌گیری

 

رژیم فستینگ یک الگوی غذایی است که می‌تواند فواید متعددی برای سلامتی داشته باشد. بااین‌حال، این رژیم نیز مانند هر رژیم غذایی دیگری، دارای عوارض جانبی بالقوه‌ای است که باید در نظر گرفته شود.

 

قبل از شروع رژیم فستینگ، مهم است که با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید تا مطمئن شوید که این رژیم برای شما مناسب است

 

https://www.crypto-city.com/blog/85272/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86/

https://www.soft-clouds.com/blogs/70090/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://www.liveinternet.ru/users/ubaid214/post502167862//

https://www.xaphyr.com/blogs/543652/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://green1.bloggersdelight.dk/2023/11/22/%d9%be%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://www.4yo.us/blogs/88391/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://www.consult-exp.com/blogs/87155/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://www.nasseej.net/blogs/100141/%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

https://myworldgo.com/forums/topic/116297/pr-msrf-tryn-adwyh-hay-jhan/view/post_id/1262802

۱۲ بازديد
۰ ۰

مزایای بهره مندی از انواع حفاظ شاخ گوزنی

 

مسلما وجود انواع حفاظ شاخ گوزنی در بالای دیوار ساختمان ها به منزله برقراری امنیت و آسایش صاحبان خانه های حیاط دار در تمامی شهرهای ایران می باشد. ضمن اینکه از زیبایی خیره کننده این نوع از حفاظ های آهنی در شکل دهی نمای بیرونی ساختمان ها نیز به هیچ عنوان نمی توان به همین راحتی گذشت. حفاظ شاخ گوزنی نیز که با تولیدکنندگان مختلف در سراسر مناطق تهران مورد استفاده در اغلب ساختمان ها واقع می گردد، دارای هر یک از این مزایای دوگانه یعنی برقراری امنیت و آسایش ساختمان ها و نیز زیبایی جذاب و دیدنی نمای بیرونی ساختمان ها می باشد. اما علاوه بر این دو نوع ویژگی و مشخصه اصلی حفاظ شاخ گوزنی، باید اذعان داشت که حفاظ شاخ گوزنی دارای مزیت های منحصر به فرد دیگری است که تولیدکنندگان تهرانی با نبوغ فکری خاص خویش و نیز با توجه به طراحی ها و ایده پردازی های نوین خود دست به تولید حفاظ شاخ گوزنی بسیار منحصر به فردی زده اند که در زیر به برخی از این مزایای بهره مندی از حفاظ شاخ گوزنی خواهیم پرداخت که نسبت به سایر تولیدکنندگان حفاظ های آهنی کاملا منحصر به فرد و ویژه تر نمود پیدا می کنند.

مدل و قیمت حفاظ پنجره متحرک

 

هر یک از این حفاظ ها دارای ویژگی ها و مزایای متفاوت از قبیل استحکام و قیمت و زیبایی منحصر به فرد هستند. از عوامل تاثیرگذار در قیمت نرده ها طرح حفاظ، میزان فلز به کار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ کاری و… می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به محافظ های مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس اشاره نمود. حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قیمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضی ترین حفاظ ها برای پنجره است که مشتریان زیادی دارد. معمولا این مدل از نرده ها از پروفیل های با ابعاد متفاوت با چینش افقی و عمودی ساخته شده است. که در عین سادگی می توان به طرح های زیبا و مینیمال با دربرگیری تمام سلایق رسید.

قیمت حفاظ پنجره متحرک مدرن به خاطر ساده‌ترین حالت طرح آن از کم قیمت ترین حفاظ ها است. و همچنین علاوه بر طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و مصرف مواد اولیه کمتر نسبت به سایر مدل ها این محافظ را از گزینه های مناسب می سازد. در این نوع از حفاظ به جای پیچ و مهره از جوش استفاده می شود. به خاطر همین موضوع کار برای دزدها سخت‌تر می شود زیرا نمی توانند پیچ و مهره را باز کنند یا آن را خم کنند. از نکات مهم این طرح فاصله ی بین نرده های آن است.

این فاصله ها باید به گونه ای باشد که کسی از آن رد نشود. طبق ضوابط شهرداری بهتر است فواصل بین نرده ها ۱۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.از دیگر مدل های محافظ پنجره می توان به حفاظ فرفورژه اشاره کرد. این نوع از نرده ها دارای تنوع فراوان در

طرح می باشد. همچنین از امنیت و استحکام مناسبی برخوردار است. یکی از عومل موثر بر قیمت این حفاظ تعداد گل های فرفورژه به کار برده شده در آن است.

معایب های حفاظ درب آکاردئونی

 

یک اشکالی که به این حفاظ‌ها نسبت می‌دهند، برقی نبودن آن‌ها است. این باعث می‌شود که فاقد هشدار دهنده‌های دیجیتالی باشند. اما اگر با دقت توجه کنیم، این عیب می‌تواند بک مزیت نیز به حساب آید. چراکه حفاظ‌های آکاردئونی در نبود برق نیز امنیت درب‌ها را تأمین می‌کنند.

ظاهر حفاظ آهنی درب آکاردئونی

همانطور که در قسمت‌های قبلی گفتیم، تنوع در تولید حفاظ‌ها زیاد است. این خبر خوبی برای خریداران به شمار می‌رود. چراکه می‌توانند خرید خود را براساس سلیقه شخصی‌شان انجام دهند. این تنوع در طرح و رنگ حفاظ‌ها وجود دارد. این موضوع به شما کمک می‌کند رنگ و طرح آن را متناسب با درب انتخاب کنید. در این صورت ظاهر حفاظ در جلوه درب ساختمان تأثیر خواهد داشت.

حفاظ درب آکاردئونی فلزی را می توان در مغازه های مختلف و حتی پاساژ ها نیز مورد استفاده قرار داد زیرا در هنگام باز و بسته شدن این حافظ های آهنی نیاز به فضای بسیار کمی دارند در نتیجه مشکلی برای رفت و آمد مشتریان در محیط های تجاری بوجود نخواهد آمد. درب آکاردئونی آهنی معمولا می تواند برای مکان های عمومی مانند بانک ها نیز بسیار کاربردی باشد زیرا در بانک ها نیز معمولا هم نیاز به درب هایی ضد سرقت و ایمن بوده و هم نیاز است تا فضایی از بانک را این درب ها اشغال نکنند. کاربرد های بسیار زیاد درب حفاظ ضد سرقت آکاردئونی باعث شده که میزان استفاده از این درب ها روز به روز بیشتر شود.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا