شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۴۱ بازديد

مكالمه زبان

هدف از يادگيري هر زباني ارتباط برقرار كردن است. خيلي‌ها معتقدند بايد مدتي طولاني مطالعه كرد و بعد وارد مرحله مكالمه يا speaking شد. اين تفكر كاملاً اشتباه است. در مكالمه زبان شما ياد مي‌گيريد چطور در سريع‌ترين زمان ممكن به زبان ديگر حرف بزنيد. روش كار به اين صورت است كه با توجه به سطح زبان شما ساختارهاي ضروري براي برقراري ارتباط به زبان دلخواهتان را خواهيد آموخت. با روشي كه در اين مكالمات تلفني با شما كار مي‌شود، يادگيري اين ساختارهاي ضروري، حتي اگر مبتدي هم باشيد، در طي مدتي كوتاهي امكان پذير خواهد بوداين يعني در سريعترين زمان ممكن مي‌توانيد به هر زباني صحبت كنيد.


از مكالمه زبان مي ترسيد؟

ويل اسميت ميگه:

God placed the best things in life on the other side of fear

خداوند بهترين چيزهاي زندگي رو اون طرف ترس قرار داده.

پس نترسيد و از مكالمتون لذت ببريد.

 

معرفي گروه مكالمه زبان

يادگيري زبان مانند وارد شدن به جهاني جديد و شگفت انگيز است، البته همانقدر كه جذاب است سخت هم به نظر مي رسد، به همين سبب هم در بخش زبان آرموو مكالمات زبان را برگزيديم كه از طريق آن مي توان به ساده ترين و تاثير گذارترين شيوه ممكن به هدف نهايي يعني يادگيري زبان دست يافت، زير گروه هاي مكالمه زبان آرموو شامل موارد زير است:

 

زير گروه هاي گروه مكالمه زبان

  • مكالمه زبان انگيسي
  • مكالمه زبان تركي استانبولي[به زودي]
  • مكالمه زبان فرانسه[به زودي]
  • مكالمه زبان آلماني[به زودي]
  • مكالمه زبان اسپانيايي[به زودي]
  • مكالمه زبان عربي[به زودي]

 

 

mk73_s20.png

مشاور مكالمه زبان كيست؟

اين مشاوران از ميان اساتيد مجرب تمامي زباني انتخاب گرديده اند تا به شما مهارت مكالمه زبان در دنياي واقعي را بياموزند . اين مشاوران با سبب كسب سالها تجربه و دانش اندوزي در مقاطع مختلف دريافته اند كه صرف حفظ كردن كلمات و انجام تمرين هاي كتاب هاي درسي براي يادگيري زبان كافي نيست، مشاوران مكالمه تلفني زبان به شما مي آموزند كه چطور راحت و روان صحبت كنيد و بسته به نوع نياز شما به يادگيري زبان هدفتان، مكالمات و محاورات روزمره و هدفدار و به اصطلاح كار راه بنداز را با شما خواهند داشت، اين مشاوران در همان جلسه نخستين مكالمه سطح شما را محك زده و بر همين مبنا گام به گام برنامه ريزي مي نمايند تا به صورتي نامحسوس شما را به تبديل به يك انگليسي زبان، تركي زبان يا زبان مطبوع خودتان مبدل سازند.

 

ندونستن انگليسي با بيسوادي فرقي نداره، چطوري راحت مكالمه كنم؟

مكالمه زبان انگليسي

تا چند سال پيش استفاده از كامپيوتر به عنوان يك مهارت به قدري حياتي بود كه اگر نمي تونستي باهاش كاري كني انگ بي سوادي بهت زده ميشد، اما اين موضوع ديگه به عنوان يه چالش براي عصري كه در اون قرار داريم نيست، مهارت آموزي به حوزه هاي بيشتري رسوخ كرده و براي رشد و موندن در دنياي كسب و كار، زندگي، مهاجرت، كسب درآمد حداقل زباني كه بايد از اون اطلاع داشته باشيد انگليسيه، مطمنا همه به نوعي به دنبال مكالمه با اين زبان هستيم البته عده اي هم كاملا تخصصي به اين زبان نياز دارند براي همين هم مكالمه زبان ميتونه بهترين گزينه براي يادگيري مطرح باشه چون در هر سطحي كه به اين زبان مادر نياز داريد سطح بندي شده، باهاتون كار ميشه و در نهايت شمارو به زبان آموزي خبره تبديل ميكنه.

 

 

چه كساني مكالمه تلفني زبان را انتخاب مي كنند؟

اگر احساس مي‌كنيد كه برخلاف مهارت‌هاي خواندن و نوشتن، مهارت‌هاي گفتاري و شنيداري شما هنوز در سطح بسيار ضعيفي قرار دارد.

اگر از برقراري ارتباط به زبان بيگانه با ديگران احساس ترس و واهمه مي‌كنيد.

اگر از روش هاي خسته كننده‌اي كه در كلاس‌هاي تدريس زبان استفاده مي‌شود، خسته شده‌ايد.

اگر بدنبال روشي جذاب و شاد براي يادگيري زبان هستيد.

اگر بدنبال ادامه تحصيل در دانشگاه هاي معتبر هستيد و احتياج داريد كه نمره‌ي خوبي در آزمون تافل يا آيلتس كسب نماييد.

اگر به دنبال راه اندازي كسب و كاري جديد در كشوري ديگر هستيد و نيازمند كسب مهارت‌هاي ارتباطي و رهبري هستيد.

اگر مي‌خواهيد علاوه بر زبان ، مهارت‌هاي كسب و كار و مديريت خود را نيز ارتقا بخشيد.

مشكلات شايع بين زبان آموزان از زبان خودشان:

?- من مطمئنم اگه يه نفر كنارم بود كه به يه زبان ديگه صحبت كنه خيلي زود ياد ميگرفتم

من عربي دوره دبيرستانم خوب بود…حس ميكردم خيلي تو عربي قوي ام??

اما عراق كه رفتم فهميدم اصلا هيچي از عربي نميدونم

?- من مدت زياديه كه زبان رو شروع كردم??

ميرم دوره‌ها مختلف رو ميبينم هنگ ميكنم

اصلا تموم شدني نيستن!!مخصوصا مني كه زبانم ضعيفه!!

هر درسي يه هفته بخواد طول بكشه تموم نميشه كه؟؟

تا كجا بخونم تا چند وقت بخونم ميتونم بگم زبانم قوي شده

?- من دانشجوي رشته‌ي روانشناسي در مقطع كارشناسي هستم.

دوره ي دبيرستان و راهنمايي مشكل زيادي در درس زبان نداشتم و نمرات خوبي هم ميگرفتم،

اما از وقتي وارد دانشگاه شدم و متاسفانه درس زبان رو نتونستم پاس كنم شديدا به فكر افتادم.

تازه اين درس زبان عمومي بود و من حالا از گرفتن دروس متون روانشناسي به زبان انگليسي فراريم و حس ميكنم هيچوقت نميتونم پاسشون كنم!!

هم چنين فرصت رفتن به آموزشگاه هاي زبان رو هم ندارم

به دليل فعاليت هايي كه به عهده دارم اصلا نميتونم وقت زيادي صرف اين كار كنم.

?- ماجراي من هم تقريبا مثل بقيه آدمايي هست كه تلاش كردن زبان ياد بگيرن و متاسفانه موفق نشدن.

كلاس زياد رفتم ،كتاب زياد خريدم اما همه رو نصفه كاره رها كردم.

يادگيري زبان انگليسي جز اهداف من هست.

درواقع كلا آشنايي با زبانهاي خارجي و فرهنگهاي متفاوت جزعلاقمندي‌هاي منه .

كاملا به اين مساله واقفم كه جهت پيشرفت در كارم نياز به ياد گيري زبان انگليسي دارم.

بخاطر مشغله كاري زياد توانايي تمركز كردن روي مطالب علمي سنگين رو ندارم.

به اين نتيجه هم رسيدم كه كلاس رفتن اصلا براي من مفيد نيست و من بايد زبان انگليسي رو خودم ياد بگيرم.

اين مشكلات براتون آشنا نبود؟

خودتون چند بار باهاش درگير بودين ؟

ما تمامي مشكلات شما را كه در اين كامنت‌ها ديده و بررسي كرده ايم، البته قبل از راه‌اندازي آرمو خودمان هم با اين مشكلات دست به گريان بوده‌ايم به همين علت پيشنهاد مي‌كنيم از مشاور مكالمه ما استفاده نمائيد .

راستي مشكلات خودتون رو براي ما ارسال كنيد تا با مشاورانمان در ميان بگذاريم، ما هر روز به دنبال يافتن راهي براي ارائه بهترين خدمات براساس نيازهاي شمائيم….


 

 

مزاياي مكالمه تلفني زبان چيست؟

استفاده از زمان هاي مرده

ريختن خجالت

همه‌جا، همه‌وقت

مديريت زمان و كنترل اضطراب

سرعت در يادگيري

پيشرفت ناخودآگاه

تقويت مهارت شنيداري

خلاصي از انفعال

تمركز بر اهداف

يادتون نره يادگيري گرامر زبان براي اغلبمون در حد همون دانسته‌هاي مدرسه كفايت مي‌كنه، ولي محاوره و درك مطلبه كه رمز موفقيته و هنوز چالش خيلي‌هامونه، پس گوشي رو برداريد و هر چي دل تنگتون ميخواد بگين.

 

 

از كجا بفهمم مكالمه زبان برام مفيد هست؟

سمعي هستيد يا بصري؟

اين سوالي است كه جواب آن براي زبان آموزان مهم است، اگر نمي دانيد چطور بايد به جواب اين سوال برسيد با پاسخ دادن به اين سوالات كمكتان مي كنم.

برايتان خواندن كتاب آسانتر است يا گوش دادن به پادكست؟

عموما كتاب هاي صوتي گوش مي دهيد يا كاغذي مي خوانيد ؟

گوش فرا دادن به فايل صوتي يا خواندن نوشته كداميك عموما با حواس پرتي همراه است ؟

اگر در ميان سوالات بالا بيشتر به سمت خواندن كتاب يا مقالات كاغذي يا فايل هاي مكتوب علاقمند بوديد شما بصري هستيد و اگر بالعكس گوش دادن به فايل هاي صوتي و پادكست ها يا كتاب هاي صوتي را انتخاب مي نمائيد، شما در دسته افراد سمعي قرار داريد يعني استفاده از شنوايي برايتان آسانتر از بكارگيري حس بينايي است.

خب حال به سراغ اين مي رويم كه چرا دانستن جواب اين سئوال براي يك زبان آموز اهميت دارد؟  قسمت عمده اي ازمهارت هاي زبان آموزي به دانستن لهجه و اسپل صحيح لغات و آهنگ كلمات بستگي دارد، ناآشنايي با اين آواها صرف نظر از اينكه مخاطب شما را آزار مي دهد، در مواقعي موجب مي گردد با اداي ناصحيح كلمات معني ديگري از آن استنباط گردد، پس به عنوان يك زبان آموز بصري بايد بر روي مهارت هاي سمعي خود كار كنيد، نياز به كمي تغيير داريد، قدم به قدم خود را به سمت استفاده ازحس شنواييتان  هدايت نمائيد.

 

آيا شما هم با سناريوي پر تكرار خسته شدن از يادگيري زبان مواجه شده ايد؟

شايد شما هم تجربه بارها و بارها يادگيري ناكام زبان داشته باشيد يا جزو اون دسته از افرادي باشيد كه در مدرسه نمرات زبان عالي داشتيد ولي الان مي‌بينيد كه خيلي ضعيف هستيد، ريشه اين مشكل را در چند پاراگراف گرد آورده‌ايم:

فرار بودن!!!

اولين حقيقت تلخي كه يك زبان آموز با اون مواجه ميشه فرار بودن زبان دوم هست به اين معني كه شما هر قدر هم كه به زبان دوم مسلط باشيد اگر از از فضاي مكالمه و محاوره دور باشيد اون زبان را فراموش مي‌كنيد، يكي از دوستان من با نمرات عالي ليسانس فرانسه اش رو از يكي دانشگاه هاي معتبر گرفته، الان پس از چند سال دوري از فضاي مكالمه و محاوره، همه چيو فراموش كرده، به همين خاطر بايد در مكالمه هر زباني مداومت داشته باشيد.

براي اغلب ما Speaking يا همون مكالمه، غول مرحله آخره كه هميشه شكستمون ميده، پرتمون ميكنه به مرحله اول يعني چي؟ يعني دست كشيدن و خسته شدن از يادگيري زبان

تا شما خودتون رو به چالش نكشيد، ذهن شما خلاقيت به خرج نميده، همونجور تنبل مي مونه و شما هيچ پيشرفتي نمي‌كنيدحالا اگه يه انگليسي زبان يا فرانسوي زبان رو تو ايران نمي تونين پيدا كنين لااقل با مكالمه آنلاين خودتونو به چالش بكشيد


 

 

 

چطوري ميشه با مكالمه زبان مطالب رو راحت تر ياد بگيرم؟

حواس پرتي ممنوع

هر چقدر هم به يك زبان‌آموز بگويند كه سعي كن حواست پرت نشود فايده اي ندارد، چون واقعا دست خودش نيست و حواسش ناخواسته پرت مي‌شود چه بسا با اين تاكيد او را از يادگيري فراري هم مي‌كنيد، اين بايد و نبايدها از كودكي با او بوده، يادگيري هر چيزي به ويژه زبان‌هاي دشوار با گارد ذهني مواجه مي‌گردد به همين جهت بهترين راه، درگيري شما به صورت گفتاري، شنيداري در فرآيند يادگيري است، شما بايد در يك فرآيند درگير باشيد كسي كه بيرون از رينگ تنها به ميت و كيسه بوكس مشت ميزند بوكسور خوبي نمي‌شود ولي كسي كه پا به رينگ مي‌گذارد و مبارزه مي‌كند در نهايت يك مبارز واقعي مي‌گردد، به عنوان بهترين توصيه مي‌توانم بگويم، با هر كسي كه سر راهتان سبز شد و پتانسيل اين را داشت كه پارتنر زبانتان شود گفتگو كنيد ! زيرا گفتگو شما را به شدت درگير خود مي‌كند.

يكي از استادان من براي تقويت زبان فرزندانش توريست‌ها را به خانه خود دعوت مي‌كرد، اكنون فرزندانش انگليسي را با لهجه آمريكايي مانند زبان مادريشان صحبت مي‌كنند ، تمركز بدون شك يكي از مهم‌ترين فاكتورها براي موفقيت در زبان است.

 

 ما در آرموو خدمات مكالمه‌اي مهيجي براساس علايقتان تدارك ديده‌ايم، زيرا مي‌دانيم هيچ امري به اندازه حركت به سمت علايق، هوش و حواس ما را به خود معطوف نمي‌كند.

 

 

هزينه مكالمه تلفني زبان

هزينه مكالمات زبان آرموو از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با شيوه هاي مرسوم يادگيري كه اغلب پرهزينه، زمان بر و فاقد تاثير گذاري لازم است و عموما زبان آموزان را از يادگيري زبان منصرف مي سازد، مكالمات آنلاين از جميع جهات تاثير گذارتر و موفق تر و البته مقرون به صرفه تر است.

 

محدود كردن زبان براي من همانند محدود كردن جهانم است. لودويگ ويتگنشاين.

(اين نقل قول براي زبان آموزان مي تونه بسيار حياتي باشه چرا كه در زبان دوم ممكنه واژگاني وجود داشته باشه كه موضوعي رو فقط بشه با اون زبان بيان كرد و در زبان اول قادر به انجامش نباشيد در نتيجه محدود شدن به يك زبان، جهان شما رو محدود خواهد كرد.)

 

And finally، ماموريت ما در مكالمه زبان آرموو

ما در آرموو با توجه به نياز مبرم زبان آموزان به ابزاري براي يادگيري زبان در بازده زماني كوتاه، تلاش داشته ايم با بهره از پيشرفته ترين ابزار كه همان گفتگو و مكالمه متقابل است اين نياز را مرتفع سازيم، اگرچه در نگاه اول ممكن است اين شيوه بسيار ساده به نظر آيد ولي براساس تحقيقات و مراحلي يادگيري زبان كه به تفضيل برايتان آورده ايم مهم ترين اصل يادگيري هر زباني درگير بودن و چالش يرانگيز بودن آن است به همين لحاظ اين شيوه كارآمدترين شيوه حال حاضر است .

آنچه ما در آرموو برايتان آرزومنديم در چند عبارت خلاصه مي‌‌كنيم:

  • اميدواريم خودتون رو بهتر بشناسيد
  • جهانتون رو محدود نكنيد
  • درك متفاوتي از جهانتون داشته باشيد
  • يادگيري رو فتح كنيد
  • روحي ثانوي بسازيد
  • به قلب بومي زبان‌ها نفود كنيد
  • ايده هاتون رو كامل كنيد
  • افكارتون رو شكل بديد
  • بنايي به شهر زبان اضافه كنيد
  • در آخر تا جايي كه ممكنه از زبان لذت ببريد

همه‌ي اينها با يادگيري زبان ممكنه. پس با عشق به يادگيري زبانتون ادامه بديد و از فوايدش بهره‌مند بشيد.

راه هاي ارتباط با مشاور گفتگوي آنلاين زبان آرموو عبارت است از:

 

 

منبع: https://www.armoo.co/conversation/

 

۴۳ بازديد

مناطق ديدني جزيره كورسائو

 

ساحل Kleine Knip

از طرفي در اين كشور سواحل زيباي مختلفي براي بازديد وجود دارد كه يكي از مهم ترين آنها كه در غرب كشور كورسائو قرار دارد، ساحل Kleine Knip نام دارد. اين ساحل زيبا را مي‌توانيد در بين دو روستاي محلي بكر و زيبا به نام هاي وستپونت و لوگان ببينيد و از طبيعت آن لذت ببريد.

اين ساحل كوچك زيبا شهرتش را به دليل وجود صخره هاي خاص بدست آورده است. اين ساحل Kleine Knip لقب دندان هاي شيطان را از دريانوردان قديمي‌گرفته است. به دليل اينكه در اين ساحل صخره هاي نوك تيزي وجود دارد كه بسياري از كشتي هاي تجاري را غرق كرده است.

 

غار هاي هاتو

از ديگر جاذبه هاي كشور كورسائو مي توان به غارهاي هاتو اشاره كرد. اين غار هاي زيبا قابل دسترسي براي همگان نبود و اولين بار در سال 1991 امكان بازديد عمومي براي همه ي گردشگران به وجود آمد.

در اين غار قنديل هاي زيباي مختلفي را خواهيد كه گاهي احساس خواهيد كرد كه دست ساز هستند با اينكه كه قدمت بيشتر آنها مربوط به ميليون ها سال پيش مي شود و به همان شكل تا به امروز وجود دارند. شما مي توانيد غار هاي هاتو در شمال اين كشور را در نزديكي شهري به اسم وايلمستاد بازديد كنيد.

در طول سال افراد زيادي از اين غار ها ديدن مي كنند. و طبق بررسي هاي مختلف آمارهاي گردشگري نشان مي دهد كه غار هاي هاتو به عنوان پربازديدترين جاذبه اين كشور به شمار مي رود.

 

كريستوفل پارك

كريستوفل پارك هم يكي ديگر از آن مناطق جذاب است كه يك پارك ملي و يك منطقه حفاظت شده در شمال غربي كورسائو قرار دارد. اين پارك زيبا هم به عنوان يكي از پربازديدترين هاي جاذبه هاي گردشگري كوراسائو به شمار مي آيد.

در اين پارك ملي مي توانيد يك كوه بسيار زيبا را ببينيد كه با 3432 متر به عنوان بلندترين بخش اين جزيره شناخته مي شود.

هر نقطه اي از اين پارك ملي توسط جنگل هاي باراني پوشيده شده اند و پس بدون شك گشت و گذار در اين پارك پر از لذت و هيجان خواهد بود.

ساير موارد زيبا در اين جزيره: با داشتن معماري خاص و استعماري هلندي خيره كننده، موزه هاي تاريخي ديدني و جاذبه هايي اين چنيني، خودي در اين مناطق نشان مي دهد.

سواحل شگفت انگيز ، تفريحات آبي، غواصي و بسياري از تفريحات در اين جزيره وجود دارد . البته كه بايد بدانيد اين كشور براي گشت و گذار و تست غذايي ايده آل نيست ولي در صورتي كه دنبال هيجان و تفريح هستيد كوراسائو بسيار ايده آل است.

در سراسر اين شهر خانه هاي رنگي و زيبا وجود دارد، خورشيد درخشان است، آب و هوا فوق العاده و بكر طبيعت دست نخورده زيبا كه از گردشگران پذيرايي مي كند.

خيابان هاي شلوغ شهر Punda با گالري ها و مغازه هاي بسته شده همراه با رستوران ها، كافه ها و باشگاه ها، بسيار پرهيجان و زنده است. ساحل Grote Knip ، از زيباترين و زنده ترين ساحل هاي غربي كشور است. پوشيده شده از شن و ماسه هاي سفيد رنگ با آب هاي شفاف و درخشان و تپه هاي سرسبز و جنگلي.

 

اعطاي لايسنس

اين جزيره ميزبان چند سايت پيش بيني معتبر جهاني است و لايسنس هاي جهاني در اين مورد را به سايت ها اعطا مي كند. يكي از سايت هاي شرط بندي در جزيره كورسائو است كه اين سايت سايت شرط بندي 1xbet مي باشد. سايت وان ايكس بت از سال 2012 فعاليت خود را آغاز كرد و از آن زمان به بعد رشد بسيار چشمگيري داشته است.

امروز اين سايت به عنوان يكي از سردمداران سايت‌هاي پيش بيني چه در حوزه‌ي ورزشي و چه در حوزه‌ي بازي‌هاي كازينويي شناخته مي‌شود. شركت تاسيس كننده‌ي سايت وان ايكس بت، بونال ليميتدBonnal Limited است؛ اين شركت تجربه‌هاي زيادي در دنياي شرط بندي دارد، اولين فعاليت شركت بونال ليميتد در فروشگاه شرط‌بندي مبتني بر زمين در روسيه بوده است.

با گذشت زمان اين شركت فعاليتش را گسترش داد و به سايت مذكور بيش از هزارن گزينه براي پيش بيني ورزشي و بازي‌هاي كازينويي اضافه كرد، كه از اين گزينه‌هاي بسيار زيادي مي‌توان به: بازي بينگو، پوكر، كازينو زنده و انواع شرط‌بندي‎هاي ورزشي نام برد.

اين سايت جزو بزرگترين سايت هاي شرط بندي مي باشد كه شما براي ورود به آن بايد وارد لينك سايت شويد و ثبت نام اوليه را انجام دهيد و شروع به پيش بيني كنيد


اين سايت داراي مجوز بين المللي مي باشد و داراي تمامي رشته ها براي شرط بندي مي باشد براي ايرانيان نيز لينك بدون فيلتر در دسترس است و مي توانند به راحتي و با واريز مبلغ ها به ريال به بازي خود ادامه دهند.

به راحتي مي توانيد در اين سايت مشغول پيش بيني شويد در منوي زبان آن زبان فارسي نيز وجود دارد و براي دسترسي راحت ايراني ها هر چند وقت يكبار لينك جديد بدون فيلتر ارائه مي شود.

از آنجايي كه سايت وان ايكس بت، سايت بين‌المللي است، به همين دليل شش روش متفاوت براي مشاهده و جستجو در اين سايت براي كاربران تعريف شده كه اين روش‌ها عبارت است از: بر اساس احتمالات، زبان‌هاي انگليسي، آمريكايي،هنگ كنگي،اندونزيايي و مالايي اين سايت پشتيباني مي‌شود

منبع : مگفا

 

۴۱ بازديد

براي ولنتاين كادو چي بخريم و چي نخريم ؟

ولنتاين يا روز عشق بهانه اي براي كادو دادن به عشقمون است . كادو خريدن براي اين مناسبت بايد با توجه به ويژگي هاي اين روز انجام بشه تا به بهترين شكل ممكن انجام بشه . در اين مقاله سعي ميكنيم به شما كمك كنيم تا بهترين كادو ها رو بخريد و از اشتباهات رايج حذر كنيد .

 

همانقدر كه روز تولد براي آدم ها با اهميت است و يك اتفاق كاملا شخصي است كه از گرفتن هداياي شخصي لذت ميبرند ، روز ولنتاين هم به عنوان روز عشق با اهميت است كه همه انتظار هديه ولنتاين متناسب دارند . اينجا چند بايد و نبايد ساده رو براتون آماده كرديم كه براي انتخاب كادوي روز ولنتاين ميتونه به درد بخور باشه .

 

براي ولنتاين چي بخريم ؟

پكيج هاي ولنتايني ؛يكي از بهترين اقدامات ، خريدن يا ساختن يك پك ولنتاين مناسب شامل شكلات ، عروسك و يك كادو است . البته بين علماي امر در مورد اينكه بايد در داخل اين پكيج كادوي ويژه اي هم قرار بگيره يا نه اختلاف نظر هست . برخي معتقدند يك باكس شامل قلب ، شكلات و عروسك كامل هستش و نياز به چيز اضافه نداره ، اما برخي ديگر قويا معتقدند كه يك دستبندي ، كيفي ، سيگاري ، ست آرايشي يا ست اصلاحي يا ادكلني چيزي هم بايد اضافه كنيم وگرنه بسته كامل نيست .

انتخاب رو به عهده خود شما ميگذاريم و براي راحتي شما درانتخاب در موبوكادو يك بخش مخصوص كادو ولنتاين ايجاد كرده ايم كه هم پكيج هاي جذابي در اون قرار داديم و هم كادوهاي مناسبي كه ميتونيد انتخاب كنيد و به پكيج خودتون اضافه كنيد رو ميتونيد اونجا پيدا كنيد .

7yxj_c3.jpg

 

كادو ولنتاين براي دختر

زيورآلات ؛ از اونجايي كه اكثر خانم ها سخت پسندند، تو انتخاب كادو براي خانم ها بايد بيشتر حوصله كنيد! و البته كادويي كه خانم ها هيچ وقت ازش سير نميشن، مشخصا جواهرات و زيورآلاته! برند نگار و شمسه به وضوح اين مسئله رو در نظر گرفتن و اكسسوري‌ها و محصولات تزييني خاص و البته با كيفيتي رو طراحي و توليد ميكنن.

 

 

 

 

 

گل ؛ گل يكي از بهترين و رمانتيك ترين كادوهاي تمام تاريخه . ولنتاين بدون گل – چه يك شاخه و چه يك دسته يا يك بسته ! – يك چيزي كم داره . مخصوصا اگر براي خانم هاي قصد خريد داريد گل رو فراموش نكنيد ! در موبوكادو يك برند خوب و لاكچري گل داريم به اسم Golgift كه علاوه بر اينكه گل رو خيلي عالي بسته بندي و تزيين ميكنه ، همراهش شكلات و عروسك هم قرار ميده و بسته هاي خلاقانه و باحالي درست ميكنه .

 

 

 

 

  

عروسك ؛  عروسك ولنتاين معمولا خرس تدي هستش ، اما كلا كادو دادن هر نوع عروسك در اين موقعيت عاليه . اگر براي يك آقا پسر كادوي ولنتاين ميخريد يك عروسك بامزه و ترجيحا شبيه خودش پيدا كنيد ! ، اگر هم براي يك خانم جوان عروسك ميخريد هم يك عروسك تزييني زيبا بخريد .

اين خرس هزار كيلويي هاي چيني رو خواهشا بي خيال بشيد ، چون به نظر مياد بيشتر از اينكه عشقتون رو بخواهيد تحت تاثير قرار بديد ، در فكر تحت تاثير قرار دادن فروشنده و افراد توي خيابان هستيد !

براي خريد عروسك ، پيشنهادات خوبي از برندهاي عروسك حاضر در موبوكادو مثل ليندا و پرنوش داريم . در زير بعضي از عروسك هاي پيشنهاديشون رو ببينيد .

 

 

 

 كادو ولنتاين براي پسر

شكلات ؛ شكلات هم معمولا پاي ثابت تمام ولنتاين هاست و انتخاب مناسبيه ، مخصوصا هم كه اگر براي ولنتاين شخصي سازي شده باشه . شكلات هاي برند شوكو برند رو حتما ببينيد ، انتخاب هاي خوبي براي ولنتاين و همچنين مناسبت هاي ديگه هستند .

 

براي ولنتاين چي نخريم ؟

سوال خيلي خوبيه كه جوابش دايره كادوها و هدايايي كه ميتونيد بخريد رو خيلي محدود ميكنه !

لباس نخريد ! لباس شايد براي تولد خوب باشه اما انتخاب خيلي بديه براي ولنتاين !

لوازم آرايش نخريد ! مرسي كه به فكريد ، اما لطفا سعي نكنيد با يك سياست ساده لوحانه ساده ولنتاين رو جمع و جور كنيد !

لوازم الكترونيكي نخريد ! (همچنين لوازم جانبي) موبايل ، هندزفري و قاب خيلي باحالن ، اما نه براي ولنتاين

لوازم منزل نخريد ! ( هيچ وقتتتتتتت !!! ) شايد ساده لوحانه به نظر بياد اما بعضي آقايون ديده شده كه براي عشقشون كاسه بشقاب هم خريدند . برادر من اين ها رو بذار يك زمان ديگه .

 

 

پيشنهادات موبوكادو براي ولنتاين ؛

براي اينكه شما راحتتر انتخاب كنيد ، هميشه بايد به خاطر داشته باشيد كه ولنتاين و روز تولد و ... بهانه هايي هستند براي شاد بودن . براي فراموش كردن مشكلات . براي داشتن انرژي بيشتر . پس تا جايي كه ميتونيم اين مراسم رو پرحرارت برگزار كنيم و جدي بگيريم. سعيد فرزامي.

 

 

۴۸ بازديد

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

 

اكثر شركت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي كنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شركت است و آنها كاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است كه ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شركت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا كنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع كنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد كه دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شركت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي كنيد؟

بدون يك برنامه روشن و درك چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينكه آشغالداني پشت ساختمان شما يك چشم انداز يا يك مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه كسي است؟ محصولي را كه خودتان مي پسنديد انتخاب نكنيد چيزي را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل كنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي كه داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي كه از شما خريد نكرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يك PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شركت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند كه بايد بر روي آنها تجديد نظر كنند. مشتريان احتمالا قبلا يكبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممكن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمركز FOCUS:

به هر كسي كه با شما ملاقات مي كنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي كه از غرفه شما بازديد مي كنيد منجر به كاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل كنيد كه شما اطلاعات تماس هر شخصي را كه از شما هديه دريافت مي كند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم كنيد. اما اگر تلاش مي كنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب كنيد:

چيزي راانتخاب كنيد كه مخاطبان شما تا زماني كه ممكن باشد از آن هديه استفاده كنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يك تحقيق نشان مي دهد كه استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شكست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR كد و شعار باشد.

 

مسائل كيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترك مي كنند.

عرضه هداياي ارزان و بي كيفيت بدتراز اين است كه چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به كيفيت هم مرتبط است.

هر مدركي كه از فروشنده دريافت مي كنيد را بررسي كنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرك را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اختراع وسايل الكترونيكي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين كالاهاي الكترونيكي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يكي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح كردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تكنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراك گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يك وسيله پر كاربرد مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي كسب و كار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري كريستالي

• فلش مموري كارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودكار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاكچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانك :

خريد پاور بانك ارزان كه بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شركت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانك نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا كرده است. حك آرم شركت شما بر روي پاور بانك به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين كه داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شركت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيكر بلوتوث :

اسپيكر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اكتيو و پسيو، ميكروفن هاي فوق العاده، اسپيكرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيكرها مي باشد. كافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي كنيد تا برترين اسپيكر كامل قرن را در دستان خود حس كنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

۴۰ بازديد

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از وبسايت مركزي حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور